NOPEA TOIMITUS SUORAAN OULUN MYYMÄLÄSTÄ!

Palautukset

Tee palautus postitse tai Oulun myymälään

Voit tehdä palautuksen sinulle parhaiten sopivalla tavalla. Lue alta ohjeet palautuksen tekemiseen. Otathan aina ensin sähköpostilla yhteyttä asiakaspalveluumme!


Tilauksen palauttaminen postitse

Verkkokaupasta tilatuilla tuotteilla on kuluttajansuojalain mukainen 14 vuorokauden palauttamisoikeus. Palautusoikeus ei hygieniasyistä koske lävistyskoruja (Kuluttajasuojalaki 6:16 art. 3 ja 4).

Palauttaessasi tuotteita:

  •  Ota yhteyttä sähköpostitse asiakaspalvelu@romeojulia.fi . Kerro sähköpostissa nimesi tai tilausnumerosi sekä palauttamasi tuotteiden nimet. 
  • Lähetämme tämän jälkeen sinulle palautuskoodin sekä ohjeet palautuksen tekemiseen. 
  • Palautuksen kustannus on 5€ joka vähennetään palauttamiesi tuotteiden maksunpalautuksesta.
  • Säilytä kuitti palautuslähetyksestä, kunnes olet saanut hyvityksen tai kuittauksen, että palautus/vaihto on loppuunkäsitelty.

Palautus on mahdollista tehdä tilauksen kaikkien tuotteiden tai vain osan tuotteista kohdalla. Palautettavat tuotteet tulevat olla käyttämättömiä, alkuperäisissä pakkauksissa ja virheettömiä. Tuotteissa olevia mahdollisia tageja tai tuotekortteja ei saa irroittaa.

Myyjällä on oikeus alentaa tuotteen arvoa osittain tai kokonaan, mikäli tuotteita on käytetty, niihin on syntynyt virheitä, alkuperäiset pakkaukset ovat hukkuneet tai tuotteet eivät muulla tavoin ole siinä kunnossa, missä ne ovat asiakkaalle myyty.

Palauta myös tuotteen mukana tulleet erikoispakkaukset, esim. säilytysrasiat sekä pussit. Jos pakkauksia ei palauteta vähennämme ne palautettavasta summasta.

Toimituskulut palautetaan edullisimman toimitustavan hinnan mukaan.

Säilytä kuitti palautuslähetyksestä, kunnes olet saanut hyvityksen tai kuittauksen, että palautus/vaihto on loppuunkäsitelty. Jos palautuslähetys katoaa kuljetuksen aikana, Koruliike Romeo & Julia Oy ei ole velvollinen hyvittämään tuotteita, jotka eivät ole saapuneet palautuksena takaisin yritykselle, jos asiakas ei pysty todistamaan, että on lähettänyt tuotteet takaisin. Kuitti palautuslähetyksestä toimii todisteena palautuksesta, jos paketti katoaa.

Maksunpalautus palautetuista tuotteista tapahtuu Paytrail Oyj:n puolesta samalla maksutavalla kuin minkä olet valinnut tilausta tehdessäsi. Palautus tapahtuu yleensä 14vrk sisällä palautuksen kirjaamisesta. Ongelmatapauksessa ole yhteydessä Patrail Oyj:n asiakaspalveluun.


Tilauksen palauttaminen myymälään

Voit palauttaa tilauksesi myös kivijalkaliikkeellemme osoitteeseen Isokatu 39, 90100 Oulu. Myymälään tehty palautus on ilmainen. 

  • Ole meihin yhteydessä 14vrk sisällä asiakaspalvelu@romeojulia.fi ja kerro nimesi/tilausnumerosi sekä palauttamasi tuotteet.
  • Saat vastaus sähköpostissa ohjeet palautuksen tekemiseen
  • Ota mukaan tilauksen mukana tullut pakkauslista
  • Palautus on ilmainen
  • Voit halutessasi myös vaihtaa tuotteet muihin tuotteisiin Oulun myymälässä
  • Maksunpalautus palautetuista tuotteista tapahtuu Paytrail Oyj:n puolesta samalla maksutavalla kuin minkä olet valinnut tilausta tehdessäsi. Palautusta ei voi saada käteisenä/korttipalautuksena.


Tullessasi palauttamaan tuotteet myymälään ota mukaan tilauksen mukana tullut pakkauslista. Maksunpalautus palautetuista tuotteista tapahtuu Paytrail Oyj:n puolesta samalla maksutavalla kuin minkä olet valinnut tilausta tehdessäsi. Palautus tapahtuu yleensä 14vrk sisällä palautuksen kirjaamisesta. Ongelmatapauksessa ole yhteydessä Patrail Oyj:n asiakaspalveluun.

Palautusta ei ole mahdollista saada käteisenä.

OTA 3 MAKSA 2 -alessa olleiden tuotteiden palautus

"Ota 3 maksa 2"-kampanjoiden palautuksissa laskemme tilauksen loppusumman uudestaan. Palauttaessasi tuotteen, jonka olet saanut maksutta, emme maksa hyvitystä, koska tuotetta ei ole veloitettu. Jos palautat maksetun tuotteen, mutta pidät ilmaisen tuotteen, veloitamme ilmaisen tuotteen hinnan. Näin ollen hyvitämme palauttamasi maksetun tuotteen ja pitämäsi ilmaisen tuotteen erotuksen sinulle. Kampanjoissa on voimassa muuten normaalit palautusehdot.