Verkkokaupan toimitusehdot. Myyjä pidättää oikeuden muuttaa näitä toimitusehtoja yksipuolisella päätöksellä ilman ennakkoilmoitusta.
Mikäli tilauksen teossa tai toimituksessa on ongelmia, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme asiakaspalvelu@romeojulia.fi.
Koruliike Romeo & Julia Oy (FI24360860) Isokatu 39 90100 Oulu
koruliike@romeojulia.fi
Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.
Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7 Innova 2 Lutakonaukio 7 40100 Jyväskylä www.paytrail.com
Käytämme verkkokaupassa useita erilaisia toimitustapoja. Toimitustavat ja hinnat saattavat vaihdella tuotteen painon, määrän ja mittojen mukaan. Toimitushintoja voidaan hakea myös dynaamisesti suoraan kuljetusyhtiöiltä. Kaikki toimitustavat eivät välttämättä ole käytettävissä kaikissa tuotteissa.
Näet verkkokaupan kassalla ajantasaisen tiedon toimituksen hinnasta ja tilaukseen käytettävissä olevista toimitustavoista. Valitun toimitustavan toimituskulut lisätään aina ostoskorin summaan. Toimitamme tilauksen valitsemallasi toimitustavalla.
Posti XXS -paketti 3,95€, toimitetaan suoraan postilaatikkoon
Postipaketti 4,95€
Matkahuolto paketit 6,90€
Toimitusaika
Tuotteiden toimitusaika on 1-5 arkipäivää. Pyrimme aina toimittamaan kaikki tilaukset mahdollisimman nopeasti, usein jo tilausta seuraavana arkipäivänä. Mahdollisesti poikkeavat toimitusajat ilmoitetaan verkkokaupan sivuilla erikseen. Huomaathan että toimitusaika tarkoittaa aikaa jolloin tilaus siirretään Koruliike Romeo & Julia Oy:n hallinnasta kuljetusliikkeelle. Koruliike Romeo & Julia Oy ei pysty vaikuttamaan kuljetusliikkeiden toimitusaikoihin.
Jos haluat peruuttaa tilauksesi, ole yhteydessä asiakaspalveluumme mahdollisimman nopeasti jotta emme ehdi lähettää tilaustasi. Toimitusaikamme on 1-5 arkipäivää, yleensä lähetämme tilaukset tilausta seuraavan arkipäivän aikana. Jos ehdimme lähettää tilauksen ennen peruutuksen tekemistä voit palauttaa tuotteet. Otathan huomioon että palautusoikeus ei hygieniasyistä koske lävistyskoruja (Kuluttajasuojalaki 6:16 art. 3 ja 4).
Tilauksen palauttaminen postitse
Verkkokaupasta tilatuilla tuotteilla on kuluttajansuojalain mukainen 14 vuorokauden palauttamisoikeus. Palautusoikeus ei hygieniasyistä koske lävistyskoruja (Kuluttajasuojalaki 6:16 art. 3 ja 4).
Palauttaessasi tuotteita lähetä meille sähköpostitse asiakaspalvelu@romeojulia.fi nimesi tai tilausnumerosi sekä palauttamasi tuotteiden nimet. Lähetämme tämän jälkeen sinulle palautuskoodin sekä ohjeet palautuksen tekemiseen. Palautuksen kustannus on 5€ joka vähennetään palauttamiesi tuotteiden maksunpalautuksesta.
Palautus on mahdollista tehdä tilauksen kaikkien tuotteiden tai vain osan tuotteista kohdalla. Palautettavat tuotteet tulevat olla käyttämättömiä, alkuperäisissä pakkauksissa ja virheettömiä. Tuotteissa olevia mahdollisia tageja tai tuotekortteja ei saa irroittaa.
Myyjällä on oikeus alentaa tuotteen arvoa osittain tai kokonaan, mikäli tuotteita on käytetty, niihin on syntynyt virheitä, alkuperäiset pakkaukset ovat hukkuneet tai tuotteet eivät muulla tavoin ole siinä kunnossa, missä ne ovat asiakkaalle myyty.
Palauta myös tuotteen mukana tulleet erikoispakkaukset, esim. säilytysrasiat sekä pussit. Jos pakkauksia ei palauteta vähennämme ne palautettavasta summasta.
Toimituskulut palautetaan edullisimman toimitustavan hinnan mukaan.
Säilytä kuitti palautuslähetyksestä, kunnes olet saanut hyvityksen tai kuittauksen, että palautus/vaihto on loppuunkäsitelty. Jos palautuslähetys katoaa kuljetuksen aikana, Koruliike Romeo & Julia Oy ei ole velvollinen hyvittämään tuotteita, jotka eivät ole saapuneet palautuksena takaisin yritykselle, jos asiakas ei pysty todistamaan, että on lähettänyt tuotteet takaisin. Kuitti palautuslähetyksestä toimii todisteena palautuksesta, jos paketti katoaa.
Maksunpalautus palautetuista tuotteista tapahtuu Paytrail Oyj:n puolesta samalla maksutavalla kuin minkä olet valinnut tilausta tehdessäsi. Palautus tapahtuu yleensä 14vrk sisällä palautuksen kirjaamisesta. Ongelmatapauksessa ole yhteydessä Patrail Oyj:n asiakaspalveluun.
Tilauksen palauttaminen myymälään
Voit palauttaa tilauksesi myös kivijalkaliikkeellemme osoitteeseen Isokatu 39, 90100 Oulu. Myymälään tehty palautus on ilmainen. Ennenkuin tulet myymälään, ole meihin yhteydessä asiakaspalvelu@romeojulia.fi ja kerro nimesi/tilausnumerosi sekä palauttamasi tuotteet.
Tullessasi palauttamaan tuotteet myymälään ota mukaan tilauksen mukana tullut pakkauslista. Maksunpalautus palautetuista tuotteista tapahtuu Paytrail Oyj:n puolesta samalla maksutavalla kuin minkä olet valinnut tilausta tehdessäsi. Palautus tapahtuu yleensä 14vrk sisällä palautuksen kirjaamisesta. Ongelmatapauksessa ole yhteydessä Patrail Oyj:n asiakaspalveluun.
Palautusta ei ole mahdollista saada käteisenä.
OTA 3 MAKSA 2 -alessa olleiden tuotteiden palautus
"Ota 3 maksa 2"-kampanjoiden palautuksissa laskemme tilauksen loppusumman uudestaan. Palauttaessasi tuotteen, jonka olet saanut maksutta, emme maksa hyvitystä, koska tuotetta ei ole veloitettu. Jos palautat maksetun tuotteen, mutta pidät ilmaisen tuotteen, veloitamme ilmaisen tuotteen hinnan. Näin ollen hyvitämme palauttamasi maksetun tuotteen ja pitämäsi ilmaisen tuotteen erotuksen sinulle. Kampanjoissa on voimassa muuten normaalit palautusehdot.
Noutamatta jättäminen ei ole palautus, noutamatta jätetyistä paketeista veloitamme postitus- ja käsittelykulut.
Postipaketit 20€
Matkahuollon paketit 20€
Jos tilauksesi arvo riittää kattamaan takaisinlähetyksestä aiheutuvat kulut vähennämme ne tilauksestasi ja palautamme loput rahat tilillesi. Jos tilauksesi arvo ei riitä kattamaan takaisinlähetyksen kuluja voit maksaa ylimenevät kulut sopimallamme tavalla. Olemme tällöin yhteydessä sinuun sähköpostilla.
Koruliike Romeo & Julia Oy tarkistaa kaikki tuotteet huolellisesti, ennen kuin ne lähetetään asiakkaalle. Mikäli asiakas vastaanottaa viallisen tuotteen, tulee hänen reklamoida siitä Koruliike Romeo & Julia Oy:n asiakaspalveluun asiakaspalvelu@romeojulia.fi. Reklamointi tulee tehdä kohtuullisessa ajassa.
Reklamoinnin yhteydessä asiakkaan tulee myös ilmaista syy tuotteen reklamaatiolle sekä valokuva viallisesta tuotteesta.
Reklaamaatio tilanteissa Koruliike Romeo & Julia Oy joko vaihtaa viallisen tuotteen uuteen tai vastaavaan tai asiakkaan halutessa tilaus voidaan peruuttaa ja Koruliike Romeo & Julia Oy palauttaa rahat asiakkaalle asiakkaan lähetettyä viallisen tuotteen takaisin Koruliike Romeo & Julia Oy:lle. Elä palauta tuotetta ennen kuin olet ollut yhteydessä asiakaspalveluumme asiakaspalvelu@romeojulia.fi.
Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Jos paketti on vioittunut postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio postiin.
Koruliike Romeo vastaa tuotteiden mahdollisista virheistä Suomen lainsäädännön mukaisesti ja noudattaa kuluttajaviranomaisten suosituksia. Erimielisyystilanteissa voit saattaa asian kuluttajariitalautakunnan käsiteltäväksi (www.kuluttajariita.fi tai p. 029 566 5200).
Riita-asioissa, joita me emme pysty ratkaisemaan, me suosittelemme että asiakas ottaa yhteyttä Euroopan komission online-palveluun riita-asian ratkaisemiseksi: http://ec.europa.eu/odr
Koruliike Romeo & Julia Oy pidättää oikeuden peruuttaa tilaus, mikäli Koruliike Romeo & Julia Oy:n verkkosivuilla on ollut selkeä virhe hintatiedoissa (esim. tuotteen hinta on merkitty huomattavasti alhaisemmaksi tai korkeammaksi tai jos hinnaksi on merkitty 0 €).
Koruliike Romeo & Julia Oy:n sivuilta löytyvät kuvat sekä tekstit ovat Koruliike Romeo & Julia Oy:n omaisuutta eikä niitä saa kopioida tai ladata kaupalliseen käyttöön ilman kirjallista lupaa Koruliike Romeo & Julia Oy:ltä.
Koruliike Romeo & Julia ei vastaa virheistä, joita sivuston teksteissä tai kuvissa saattaa esiintyä. Koruliike Romeo & Julia Oy pyrkii kuvailemaan ja valokuvaamaan www.romeojulia.fi sivustolla myytävät tuotteet tarkasti, mutta pienet värivaihtelut kuvan ja fyysisen tuotteen välillä ovat mahdollisia ja saattavat johtua esimerkiksi verkkoselaimesta tai tietokoneen näytön väriasetuksista.
Koruliike Romeo & Julia Oy ei ole vastuussa tilauksen myöhästyneestä toimituksesta, mikäli se johtuu tapahtumasta, joka ei ole Koruliike Romeo & Julia Oy:n hallittavissa, kuten esimerkiksi sota, tulva, tulipalo, lakko, työriita, työsulku, mellakka, kansankiihotus, ilkivalta, valtiolliset toimenpiteet ja muut vastaavat tapahtumat.
Olethan aina yhteydessä asiakaspalveluumme asiakaspalvelu@romeojulia.fi mahdollisissa ongelmatilanteissa.
Koruliike Romeo & Julia Oy:lla on oikeus tehdä muutoksia tai korjauksia verkkopalveluun, sisältöön, toimintoihin, palveluihin, ohjelmiin, tuotteisiin tai hintoihin ilman ennakkoilmoitusta ja korvausvelvollisuutta.
Koruliike Romeo & Julia Oy:lla on oikeus muuttaa, täydentää tai korjata voimassaolevia ehtoja. Muutetut ehdot astuvat voimaan kun Koruliike Romeo & Julia Oy on ilmoittanut ehtojen muutoksista verkkokaupan ehdoissa.
Näihin ehtoihin sovelletaan Suomen lakia.
Ehdot voimassa 2.5.2023 alken. Hyväksymällä tilauksen hyväksyt nämä toimitusehdot (rasti ruutuun tilausvaiheessa).